1. WANNEER KAN IK MIJN BESTELLING VERWACHTEN?
Zodra jij een bestelling hebt geplaatst op onze website, gaan we in 1-3 dagen jouw bestelling verwerken. Wij werken met internationale leveranciers, zodat jij uiteindelijk een zeer voordelige prijs betaalt en hierdoor betaal jij ook geen verzendkosten. Wij hanteren een levertijd tussen 1-14 dagen. Deze leveringstijd is afhankelijk van het product en de bestelhoeveelheid.
2. DE VERWACHTE LEVERTIJD IS AFGELOPEN, WAAR IS MIJN BESTELLING?
Het kan zo zijn dat jouw bestelde artikelen niet op tijd zijn aangekomen. Als dit zo is, moet je zo contact met ons opnemen, zodat wij kunnen onderzoeken waarom jou bestelling niet is aangekomen en het probleem kunnen oplossen.
3. WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Wij hanteren momenteel standaard verzendkosten van €3,99. Maar als je bestelling een bestelwaarde heeft van meer dan €40, hoef je geen verzendkostne te betalen.
4. IK BEN NIET TEVREDEN OVER MIJN BESTELLING, IS HET MOGELIJK OM DEZE TE RETOURNEREN?
Wij willen graag dat al onze klanten tevreden zijn met de artikelen die ze op onze webshop komen. Maar het kan niet altijd het geval zijn dat ze tevreden zijn. Als je niet tevreden bent over een gekocht product is mogelijk om jou bestelling te retourneren. Je komt alleen in aanmerking voor het retourneren van producten als je binnen 30 dagen na ontvangst van het product je herroepingsrecht gebruikt.
De voorwaarde voor het retourneren is: het product moet nog in perfecte staat zijn en mag geen gebruikssporen bevatten, behalve als je het product beschadigd of kapot ontving. De verzendkosten komen voor jou in rekening. Je kunt er ook voor kiezen om het te retourneren product te ruilen voor een ander product in ons assortiment. Neem contact met ons op als je wilt retourneren of wilt ruilen. Wij zullen je dan uitleggen hoe dat het best kan.
5. IK WIL EEN ARTIKEL RETOURNEREN, HOE MOET IK DAT DOEN?
Neem dan contact met ons op. Wij zullen je dan uitleggen hoe jij je producten het best kunt retourneren.
6. WAAR KAN IK MIJN TRACK & TRACE CODE VINDEN?
Die krijg je na een paar dagen via de mail opgestuurd.
7. DE TRACK & TRACE CODE GEEFT GEEN INFORMATIE WEER, WAT KAN IK DOEN?
Probeer het dan nogmaals na enkele minuten. Als het dan weer niet lukt, neem dan contact met ons op. Wij zullen dan onderzoeken waarom hij niet werkt.
HEB JE NOG ANDERE VRAGEN?
Neem dan met ons contact op via onze Contactpagina. Onze klantenservice medewerkers zullen jou dan te woord staan.